Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Tέλειο κορμί; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Στις μέρες μας, έχουμε υποστεί έναν ανελέητο βομβαρδισμό πληροφοριών, αλλά και μια συνεχόμενη προσπάθεια επιρροής και χαλιναγώγησης της σκέψης μας, των συνηθειών και των προτιμήσεών μας, σε όλα τα επίπεδα. Από τις πολιτικές μας πεποιθήσεις, την υγεία μας, την εκπαίδευση, γενικά σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, μέχρι και την εξωτερική μας εμφάνιση βέβαια.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

Αρτηριακή Πίεση: μειώστε την με έξυπνες αλλαγές στη δίαιτα και τον τρόπο ζωής σας, της Δρ. Χρυσάνθης Π. Βλαχάκη


Εάν θέλετε να ελέγξετε την αρτηριακή σας πίεση, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια δίαιτα με πολλά φρούτα και λαχανικά, αλλά με ελάχιστο νάτριο. Επιπλέον, συνδυάζοντας τη δίαιτα με άσκηση, μπορείτε όχι μόνο να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση, αλλά και τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά επεισόδια.

Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

Πονάει η μέση... Ξέρεις να παίζεις Jenga;


Με όποια μορφή Άσκησης κι αν ασχολείστε, είναι απαραίτητο να έχετε έναν ισχυρό κορμό, ο οποίος είναι και ο "ακρογωνιαίος λίθος" της ανθρώπινης κίνησης και βέβαια, της όρθιας στάσης του σώματος. Για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα, έχουν γραφτεί χιλιάδες άρθρα και θα γραφούν ακόμα περισσότερα στο μέλλον. Κάτι πολύ καλό γιατί μπορούμε να κρίνουμε, να συγκρίνουμε διαφορετικές απόψεις, αλλά και να ενημερωθούμε λεπτομερέστατα και εμπεριστατωμένα. Όλα πάντως συμφωνούν σε ένα πράγμα: την παραπάνω φράση μου.

Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015

"Η Ρεφλεξολογία ως αποκατάσταση στην Άσκηση", του Σπύρου Δημητράκουλα


Ως επαγγελματίας Ρεφλεξολόγος από το 1992 μου έχει δοθεί η ευκαιρία να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Μία αγαπημένη μου κατηγορία είναι οι αθλητές, είτε πρωταθλητές είτε ερασιτέχνες αθλητές είτε καθημερινοί άνθρωποι που επενδύουν στην γυμναστική για υγεία, πνευματική διαύγεια, ομορφιά και ευεξία.

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

RESTART... μετά τις διακοπές!


Διακοπές… Το λέει και η λέξη. Η έξοδος από την καθημερινότητα, από τα προβλήματα, από τη ψυχολογική πίεση της εργασίας ή κάθε άλλου είδους πίεση, είναι κάθε χρόνο καταλυτική και απαραίτητη.Έρχεται λοιπόν ο Σεπτέμβριος και όλοι μας αναζητούμε τον πιο ανώδυνο τρόπο ώστε να επιστρέψουμε στο πρόγραμμα της καθημερινότητάς μας. Ιδιαίτερα, το ζήτημα της γυμναστικής, είναι από τα πρώτα που μας απασχολούν και, εννοείται, από τα πρώτα για το οποίο αναζητούμε τη ψυχική δύναμη για να κάνουμε μια… επανεκκίνηση!

Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2015

"Λίγη γυμναστική την ημέρα την κατάθλιψη την κάνει πέρα", της Έρας Μουλάκη


Νιώθετε μια έντονη κούραση και έλλειψη ενέργειας; ο ύπνος σας έχει διαταραχθεί και είτε θέλετε να κοιμάστε πολλές ώρες είτε δεν σας κολλάει ο ύπνος; Οι διατροφικές σας συνήθειες έχουν επίσης μεταβληθεί και πράγματα που παλιά σας χαροποιούσαν τώρα σας αφήνουν αδιάφορους; Τέλος, διακατέχεστε από μια αρνητική και πεσμένη διάθεση, νιώθετε στεναχώρια, ακεφιά και θλίψη;