Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017

Υπέρταση: Ζήστε χωρίς πίεση! Άρθρο από το vita.gr

Κάθεστε ένα 8ωρο στη δουλειά, 2 ωρίτσες στο Ίντερνετ, ένα 2ωράκι ακόμα στο οικογενειακό τραπέζι και, τέλος, 6-7 ώρες ύπνος βαθύς! Για να υπολογίσουμε: 22 ώρες καθηλωμένοι! Aγχώνεστε με την υπέρταση: Διαβάστε τι να κάνετε για μια ζωή χωρίς πίεση...

Σάββατο, 15 Ιουλίου 2017

Άρθρο από την "Εναλλακτική Δράση": Δραστήριο σώμα, δραστήριος νους. Η σύνδεση μεταξύ φυσικής κατάστασης και εγκεφαλικής λειτουργίας

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η φυσική μας κατάσταση αντικατοπτρίζεται στην νοητική μας ικανότητα, ειδικά καθώς μεγαλώνουμε σε ηλικία. Πώς μπορεί η σωματική μας κατάσταση να επηρεάσει τη γήρανση του εγκεφάλου; Νευροαπεικονιστικές μελέτες, στις οποίες μπορεί να οπτικοποιηθεί η δραστηριότητα διαφόρων τμημάτων του εγκεφάλου, προσφέρουν κάποιες ενδείξεις. Μέχρι σήμερα όμως, καμία μελέτη δεν έχει συνδέσει άμεσα την ενεργοποίηση του εγκεφάλου με τη νοητική και σωματική απόδοση.

Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

Πώς να "απογειώσετε" απλές ασκήσεις χωρίς όργανα

Υπάρχουν περίοδοι της ζωής μας που, αναγκαστικά ή από επιλογή, γυμναζόμαστε μόνοι μας, μακριά από γυμναστήρια ή οργανωμένους χώρους άθλησης, τις περισσότερες φορές χωρίς όργανα γυμναστικής και όποιας μορφής τεχνικά βοηθήματα. Τότε, σχεδόν πάντα, ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον εξής διπλό προβληματισμό: πώς θα μπορούσαμε να κάνουμε την προπόνησή μας λιγότερο βαρετή, για παράδειγμα να μη χρειάζεται να κάνουμε 1000 κοιλιακούς την ημέρα, αλλά και αποτελεσματική, ώστε να "μας πιάσει", όπως συχνά λέμε, να βελτιωθούμε πιο γρήγορα, εννοείται κάτω από αυτές τις συνθήκες και με τις συγκεκριμένες δυνατότητες άσκησης.

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2016

Πρωτεΐνη για τους χορτοφάγους αθλητές - άρθρο της NASM





                                                                                                                                                         
Πολύ καλό άρθρο (στα αγγλικά) της Αμερικανικής NASM (National Academy of Sports Medicine), σχετικά με τη διατροφή των χορτοφάγων αθλητών και το μέγα θέμα της απαραίτητης ημερήσιας πρόσληψης πρωτεϊνών για εκείνους, μέσω εναλλακτικών του κρέατος τροφών και οι οποίες είναι αναγκαίες για τον οργανισμό, κατά την άσκηση.

Για να μεταβείτε στο άρθρο, πατήστε στο σύνδεσμο:

PROTEIN FOR VEGETARIAN AND VEGAN ATHLETES

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Tέλειο κορμί; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Στις μέρες μας, έχουμε υποστεί έναν ανελέητο βομβαρδισμό πληροφοριών, αλλά και μια συνεχόμενη προσπάθεια επιρροής και χαλιναγώγησης της σκέψης μας, των συνηθειών και των προτιμήσεών μας, σε όλα τα επίπεδα. Από τις πολιτικές μας πεποιθήσεις, την υγεία μας, την εκπαίδευση, γενικά σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, μέχρι και την εξωτερική μας εμφάνιση βέβαια.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

Αρτηριακή Πίεση: μειώστε την με έξυπνες αλλαγές στη δίαιτα και τον τρόπο ζωής σας, της Δρ. Χρυσάνθης Π. Βλαχάκη


Εάν θέλετε να ελέγξετε την αρτηριακή σας πίεση, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια δίαιτα με πολλά φρούτα και λαχανικά, αλλά με ελάχιστο νάτριο. Επιπλέον, συνδυάζοντας τη δίαιτα με άσκηση, μπορείτε όχι μόνο να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση, αλλά και τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά επεισόδια.