Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

Πώς να "απογειώσετε" απλές ασκήσεις χωρίς όργανα

Υπάρχουν περίοδοι της ζωής μας που, αναγκαστικά ή από επιλογή, γυμναζόμαστε μόνοι μας, μακριά από γυμναστήρια ή οργανωμένους χώρους άθλησης, τις περισσότερες φορές χωρίς όργανα γυμναστικής και όποιας μορφής τεχνικά βοηθήματα. Τότε, σχεδόν πάντα, ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον εξής διπλό προβληματισμό: πώς θα μπορούσαμε να κάνουμε την προπόνησή μας λιγότερο βαρετή, για παράδειγμα να μη χρειάζεται να κάνουμε 1000 κοιλιακούς την ημέρα, αλλά και αποτελεσματική, ώστε να "μας πιάσει", όπως συχνά λέμε, να βελτιωθούμε πιο γρήγορα, εννοείται κάτω από αυτές τις συνθήκες και με τις συγκεκριμένες δυνατότητες άσκησης.

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2016

Πρωτεΐνη για τους χορτοφάγους αθλητές - άρθρο της NASM





                                                                                                                                                         
Πολύ καλό άρθρο (στα αγγλικά) της Αμερικανικής NASM (National Academy of Sports Medicine), σχετικά με τη διατροφή των χορτοφάγων αθλητών και το μέγα θέμα της απαραίτητης ημερήσιας πρόσληψης πρωτεϊνών για εκείνους, μέσω εναλλακτικών του κρέατος τροφών και οι οποίες είναι αναγκαίες για τον οργανισμό, κατά την άσκηση.

Για να μεταβείτε στο άρθρο, πατήστε στο σύνδεσμο:

PROTEIN FOR VEGETARIAN AND VEGAN ATHLETES

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Tέλειο κορμί; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Στις μέρες μας, έχουμε υποστεί έναν ανελέητο βομβαρδισμό πληροφοριών, αλλά και μια συνεχόμενη προσπάθεια επιρροής και χαλιναγώγησης της σκέψης μας, των συνηθειών και των προτιμήσεών μας, σε όλα τα επίπεδα. Από τις πολιτικές μας πεποιθήσεις, την υγεία μας, την εκπαίδευση, γενικά σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, μέχρι και την εξωτερική μας εμφάνιση βέβαια.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

Αρτηριακή Πίεση: μειώστε την με έξυπνες αλλαγές στη δίαιτα και τον τρόπο ζωής σας, της Δρ. Χρυσάνθης Π. Βλαχάκη


Εάν θέλετε να ελέγξετε την αρτηριακή σας πίεση, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια δίαιτα με πολλά φρούτα και λαχανικά, αλλά με ελάχιστο νάτριο. Επιπλέον, συνδυάζοντας τη δίαιτα με άσκηση, μπορείτε όχι μόνο να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση, αλλά και τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά επεισόδια.

Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

Πονάει η μέση... Ξέρεις να παίζεις Jenga;


Με όποια μορφή Άσκησης κι αν ασχολείστε, είναι απαραίτητο να έχετε έναν ισχυρό κορμό, ο οποίος είναι και ο "ακρογωνιαίος λίθος" της ανθρώπινης κίνησης και βέβαια, της όρθιας στάσης του σώματος. Για το πολύ σημαντικό αυτό θέμα, έχουν γραφτεί χιλιάδες άρθρα και θα γραφούν ακόμα περισσότερα στο μέλλον. Κάτι πολύ καλό γιατί μπορούμε να κρίνουμε, να συγκρίνουμε διαφορετικές απόψεις, αλλά και να ενημερωθούμε λεπτομερέστατα και εμπεριστατωμένα. Όλα πάντως συμφωνούν σε ένα πράγμα: την παραπάνω φράση μου.

Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015

"Η Ρεφλεξολογία ως αποκατάσταση στην Άσκηση", του Σπύρου Δημητράκουλα


Ως επαγγελματίας Ρεφλεξολόγος από το 1992 μου έχει δοθεί η ευκαιρία να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Μία αγαπημένη μου κατηγορία είναι οι αθλητές, είτε πρωταθλητές είτε ερασιτέχνες αθλητές είτε καθημερινοί άνθρωποι που επενδύουν στην γυμναστική για υγεία, πνευματική διαύγεια, ομορφιά και ευεξία.