Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

Πώς να αυξήσετε το μεταβολισμό σας!


Ο μεταβολισμός είναι η ταχύτητα με την οποία το σώμα σας διασπά τα τρόφιμα σας και τα μετατρέπει σε ενέργεια. Όσο πιο γρήγορα διασπά την ενέργεια και τη χρησιμοποιεί, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να αποθηκεύετε θερμίδες ως λίπος. Με άλλα λόγια, όσο υψηλότερο μεταβολισμό έχετε, τόσο λιγότερο λίπος στο σώμα σας, φυσικά, θα παραμένει. Πώς όμως θα ενισχύσετε το μεταβολισμό φυσιολογικά; Εδώ είναι μερικοί τρόποι.

 Μετατρέψτε το αίμα σας σε αλκαλικό

Το επίπεδο της οξύτητας στο αίμα σας έχει άμεση σχέση με το μεταβολισμό σας. Το ιδανικό pH για την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα σας είναι 7,35.
Πώς μπορείτε να ξέρετε ποιο είναι το επίπεδο του pH σας; Θα πρέπει να κάνετε εξετάσεις αίματος. Μερικά ασφαλιστικά συμβόλαια το καλύπτουν αυτό, ενώ άλλα όχι (σημ.: στην Ελλάδα.....) Εάν έχετε πάρει σοβαρά την αύξηση του μεταβολισμού σας, ωστόσο, είναι μια αξιόλογη επένδυση.

Μόλις πάρετε το τεστ του pH σας πίσω, εργασθείτε ενεργά είτε αυξάνοντας ή μειώνοντας το επίπεδο οξύτητας του αίματος σας μέχρι να βρεθεί στο στόχο του 7,35 (σημ.: συμβουλευτείτε το γιατρό σας).


Τρώτε μεγαλύτερα γεύματα νωρίς την ημέρα

Το σώμα σας αρχίζει την ημέρα με ένα εξαιρετικά γρήγορο μεταβολισμό. Στη συνέχεια, σταδιακά επιβραδύνεται ο μεταβολισμός του, μέχρι τη διάρκεια της νύχτας, όταν είναι πολύ πιο αργός.
Η διατροφή των περισσότερων ανθρώπων είναι εντελώς αντίθετη από αυτό που θα έπρεπε να είναι, αν θέλετε να χάσετε βάρος. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να τρώτε το μεγαλύτερο γεύμα σας στο πρωινό. Αυτό επιτρέπει στο γρήγορο μεταβολισμό του σώματός σας να επεξεργάζεται όλα αυτά τα τρόφιμα εξίσου γρήγορα.

Ομοίως, θα πρέπει να τρώτε μικρότερα γεύματα το βράδυ, όταν ο μεταβολισμός του σώματός σας είναι αργός.

Προτιμάτε τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη 

Ο γλυκαιμικός δείκτης είναι ένας βαθμός για τρόφιμα, που δείχνει το πόσο "τσιμπάει", επηρεάζει το σάκχαρο το αίμα σας. Όσο υψηλότερος είναι ο βαθμός, τόσο χειρότερο είναι για την ενέργεια και το μεταβολισμό σας. Αν θέλετε να έχετε υψηλό σταθερά μεταβολισμό, προτιμήστε τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη (σημ.: λίστες με όλες τις τροφές, κυκλοφορούν ευρέως στο διαδίκτυο, συμβουλευτείτε όμως το διατροφολόγο σας).
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξετε δραστικά τη διατροφή σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να αντικαταστήσετε τρόφιμα με υψηλό ΓΔ, με αντίστοιχα χαμηλού ΓΔ τρόφιμα παρόμοιας φύσης.


Για παράδειγμα, αντί να τρώτε πατάτες, επιλέξτε κόκκινες πατάτες. Πάρτε δημητριακά ολικής αλέσεως αντί για λευκό ρύζι. Φάτε φρούτα για σνακ αντί για σοκολάτες. Προσθέστε μια σαλάτα με τη μπριζόλα σας, αντί τηγανητές πατάτες.

Ασκηθείτε!

Αυτό είναι ο πιο απλός και άμεσος τρόπος για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας. Αν θέλετε το σώμα σας να παράγει ενέργεια γρηγορότερα, θα πρέπει να κάψετε περισσότερη ενέργεια. Διαφορετικά, απλά το σώμα σας δεν θα αισθάνεται την ανάγκη να έχει ένα γρήγορο μεταβολισμό.


Ασκηθείτε σε τακτική βάση, ιδανικά για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, τέσσερις ημέρες την εβδομάδα, το πρώτο πράγμα το πρωί (σημ.: κι αργότερα μέσα στην ημέρα, τα αποτελέσματα είναι εξίσου καλά, ίσως και καλύτερα). Αυτό από μόνο του θα κάνει πολλά για να αυξήσει το μεταβολισμό σας. Ο μεταβολισμός σας θα τρέχει 30% πιο γρήγορα για επόμενες 8 ώρες μετά την προπόνηση σας!

Η αύξηση του μεταβολισμού σας είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να χάσετε βάρος. Αντί να πρέπει να κάψετε θερμίδες ενεργά, μόνο μέσω της προπόνησης ή να μειώσετε την πρόσληψη τροφής μέσω δίαιτας, απλά επιτρέπετε στις φυσικές λειτουργίες του σώματός σας να κάνουν τη σκληρή δουλειά.

Μετάφραση: Train Yourself

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η άποψη του καθενός από εσάς, μας είναι χρήσιμη και απαραίτητη. Δώστε μας τη δύναμη να συνεχίσουμε, με το εύστοχο και ουσιαστικό σας σχόλιο. Όλα είναι ευπρόσδεκτα, όταν θα διατυπώνονται με ευπρέπεια και χωρίς άκομψες φράσεις.